niedziela, 25 sierpnia 2013

Liebster Award

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Vivianne Black i Białowłosą Aiko a więc teraz zasady :
" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 

 

 

Pytania od Aiko:
1.Co najczęściej robisz?
Oglądam anime,pisze z ludziujami i tworze opowiadania.
2.Ile wiosen posiadasz?
Zaskocze was ale...Tyle ile lat :P
3.Twój przyszły mąż,kim on jest? 
Gray Fullbuster lub Sebastian Michaelis.
4. Ulubiony napój?
Woda cytrynowa.
5.Gdybyś miała wybór jakim zwierzęciem byś została i dlaczego?
Kotem bo Sebastian koooooocha koty :P
6.Co jest lepsze: świat realny czy świat anime (ewentualnie twój wymyślony)?
Anime *-*
7.Imię bądź imiona twoich najlepszych przyjaciółek?
Julia i Sylwia.
8.Cechy które musi posiadać twój przyjaciel?
Więc...Moje kochane dziewczynki posiadają te cechy: Poczucie humoru,cierpliwość do mnie,powalone we łbie i  fazy jakby ciągle były na haju :P
9.Budzisz się.Jesteś na polu,wśród słoneczników.Co robisz?
Zadaje sobie pytanie "Gdzie ja,kurwa,jestem i co tu kurcze robie!?"
10.Czy posiadasz jakies zwierze?
Tak. Kota i Psa.
11.Twoje Hobby?
Pacz wyżej "Pytanie 1".
Pytania od Vivianny:
1. Odradzasz się i zostajesz zwierzęciem. Jakim i dlaczego?
Kotem...Bo Sebastian kooocha koty ^^.
2. Jak najczęściej spędzasz wolny czas.
Pisze z ludźmi (odkrywcze :P ), oglądam anime i tworze opowiadania.
3.Twoja matka grozi wyłączeniem internetu, gdy ty akurat oglądasz ulubione anime. Co robisz?
Więc...Na początku wykłócam się z nią przez 10 minut minimum że to nie "bajeczka dla dzieci" potem są krzyki,wrzaski i latające przedmioty oraz siostry.Zazwyczaj ja wygrywam :P
4. Twoja ulubiona roślina?
Bez...Kocham tez zapach *-*.
5. Lubisz "Igrzyska Śmierci"?
Szczerze...Nie czytała a oglądałam tylko kawałek...Jakoś mnie do tego nie ciągnie.
6. Piszesz wiersze?
"Gdzieś na łące gwałcą się zające" :P
7. Wychodzisz za mąż. Za kogo? (ktokolwiek, aktor, gostek z anime itp.)
Gray Fullbuster lub Sebastian  Michaelis *-*
8. Masz do wyboru jechać na jednorożcu lub na lamie. Które z tych jakże cudownych stworzeń dosiadasz?
Teraz to dowaliłaś...Wybieram lame...Lamy plują wiec ca szanse że ci których nie lubie zostaną opluci buahahahhahaha....:P
9. Lubisz zapach deszczu?
Kocham.
10. Jakim bohaterem z bajki chciałaś/chciałeś być w dzieciństwie?
Cornelią z Witch albo Florą z Winx xD
11. Jakie masz przezwisko?
Ale jedno? Najbardziej popularne brzmi..."Hentai"


Moje pytania:
1.Ukochana postać z anime?
2.Jakie imie ci się podoba.
3.Jaki masz cel życiowy.
4.Kochasz kogoś bardziej niz postac z Pytania 1?
5.Masz zwierzęta? (rodzeństwo się liczy) Jak tak to ile i jak się nazywają?
6.Ulubiony kolor?
7.Ulubione słowo? Dlaczego?
8.Ulubiony cytat?
9.Ile masz lat?
10.Co skłoniło cię do pisania bloga?
11.Lubisz The Gazette?
 

Nominuje:
-An Tsuki
-Crystal Phoenix 
-Kuro Lady
-Animka - chan
-Mata
  
Na razie tyle.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ;)
    Na prawdę świetny blog. Podoba mi się Twoja OC-magia gwiezdnych duchów jest świetna!
    Pozdrawiam, nowa czytelniczka ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Twój komentarz wiele dla mnie znaczy.Dziękuje również za zajrzenie na blog. ^^

      Usuń